reklama

Karikatúra s menom Rowan Atkinson

Ktorá tvár je karikatúra sama o sebe?? pre mňa je to tvár Rowana Atkinsona. Ak ste videli aspoň jeden jeho film, určite aj pre vás. Pretože tento snáď najznámejší anglický komik má črty vzbudzujúce záujem. Veľmi mi pripomína môjho ocka. Tiež je elektrikár, a navyše sa aj trochu podobajú. S tým rozdielom, že Atkinson má oveľa viac áut a miliónov na konte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Ak ho náhodou nepoznáte a môjho opisu sa zľaknete, nie ste sami. Pretože, keď sa na mňa usmeje tá bowlingová guľa s pingpongovými očami, tak som na tom rovnako. Nie jeden lekár mu vie pri tom pohľade určiť diagnózu – poruchu štítnej žľazy. Pri tom sa mu ešte vytvoria vrásky na tvári, pod ktorými sa môžete skryť pri náhlom príchode tsunami či orkáne. Keby sa jeho veľkosť uší rovnala jeho kvalite sluchu tak sa James Bond a netopiere môžu schovať. A o jeho veľkosti nosa sa dá povedať, že sa Bludný Holanďan našiel. Pripomína mi totiž loď s napnutými plachtami. Chudák, keby vedel, čo jeho tvar pripomína ľuďom asi by išiel na plastiku. Ale to by bola škoda, pretože vďaka svojej tvárovej mimike, získal také neskutočné množstvo peňazí ako Bill Gates za jeden deň. Veľmi ho nepoznám, keďže som nemala tu česť a nie sme ani susedia, ale myslím si, že jeho filmové postavy hovoria za všetko. Ani Juro Jánošík, poľský žid maďarskej národnosti, by nemohol s väčším presvedčením zahrať patriotizmus Angličana, ktorý je Sebastianovi Atkinsonovi vlastný. Niet divu. Rodený Angličan, vyštudovaný elektrotechnik, profesionálny herec. Nelogické ako svetová ekonomika v čase hospodárskej krízy. Ale Mr. Beanovi kríza nič nehovorí. Hoci jeho plyšový macko „chodí“ ako žobrák Rowan je už za vodou. A to v každom smere, ak si odmyslíme tunel pod La Manche. Videli ste ho vo filme Johnny English? Jeho tajomná tvár agenta MI7 je vážna ako tvár vodiča pohrebného vozu. A to i vtedy, keď prelezie odpadovým potrubím počas hromadnej úľavy celej personálnej osádky. Chudáci, ta salmonela...
Jeho vnútorný život je pre mňa záhadou. Nenávidí osobu, ktorú stvoril – Mr Beana. Aj taký môže byt osud najlepšieho elektrikára medzi komikmi Rowana Sebastiana Atkinsona.

(autorkou článku je moja najmladšia sestra Mirka)

Ján Hološ

Ján Hološ

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSomething like a PoetrySestrička MirušaSúkromnéVerejné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu