reklama

DiAbolO mi odpustené

venované

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

ponorený do tónov najjemnejších

do výraznej basovej linky

vysávam až do dna

melódiu a rumové pra-linky

a všetko ostatné

čo si mi tu zanechala

čo som ti tam zanechal

všetky odtiene slnka

a moje ruky ako šál

už nemajú koho obmotať

tak neromanticky

ako to viem iba ja

no jediné vedia hriať

keď krehneme obaja

nočný výlet v čakárni

drahý taxík ku tebe

človek život premárni

ak nehrá svoj part

(nie parte o pohrebe)

neprebehlo veľa času

a v srdci si už iba Ty

a ešte tam mám jednu basu

z Getsemanskej záhrady

Ján Hološ

Ján Hološ

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSomething like a PoetrySestrička MirušaSúkromnéVerejné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu