reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Hološ

Ján Hološ

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSomething like a PoetrySestrička MirušaSúkromnéVerejné

reklama

Sestrička Miruša

Karikatúra s menom Rowan Atkinson

Ján Hološ

Karikatúra s menom Rowan Atkinson

Ktorá tvár je karikatúra sama o sebe?? pre mňa je to tvár Rowana Atkinsona. Ak ste videli aspoň jeden jeho film, určite aj pre vás. Pretože tento snáď najznámejší anglický komik má črty vzbudzujúce záujem. Veľmi mi pripomína môjho ocka. Tiež je elektrikár, a navyše sa aj trochu podobajú. S tým rozdielom, že Atkinson má oveľa viac áut a miliónov na konte.

  • 2. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 130x
  • 3
Oprava defektu na aute

Ján Hološ

Oprava defektu na aute

Moja sestra mi pred pár dňami prišla povedať, že ju učiteľka pochválila za výborný sloh. Keď som sa opýtal, o čom bol, vysvitlo, že mali napísať návod na nejakú činnosť. Mirka si vybrala výmenu kolesa na aute, pretože pár týždňov predtým sme spolu mali podobný zážitok ako opisuje ďalej v texte moja sestrička. Príjemné čítanie.

  • 21. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu